|
Post by Tupsu on Jun 14, 2009 10:01:11 GMT 2
Minun mielestä noista "finaaliin" päässeistä Kelmi on edelleen paras nimiehdotus, mutta se on ehkä orille enemmän kuin tammalle. Jos varsasta tulee tamma, niin sitten Liina. Ja hups anteeksi Sini, piti hoidella Niiloa jo perjantaina, mutta tarina venyikin tallikiireitten takia sunnuntaihin. Pääasia että edes sain koko tarinan kirjoitettua (:
|
|
|
Post by Sanni on Jun 14, 2009 15:36:50 GMT 2
Kelmi on kyllä kiva nimi, mutta kuulostaa ihan suomenhevoselta. Kai se silti shettiksellekki sopii :} On ollu vähän irl-kiireitä, niin en oo kerenny erityisemmin mitään maksuja tai hoitoja tehä. Yritän maksaa sen tunnin nyt pian...
|
|
|
Post by Sini on Jun 14, 2009 19:04:40 GMT 2
Uusi piensuokki on nyt muuttanut talliin, päivittelen sivuille jahka ehdin. Tässä ovat ponskin sivut: ptunikko.webs.com/laku.htm. Ja kuten linkistäkin jo näkee, herran nimi on Laku. (: Laku otetaan tunneille ensiviikon alusta eteenpäin, kun se on tottunut uuteen ympäristöönsä. Olen nyt tullut siihen tulokseen, että uuden varsan nimeksi tulee Ruuti. Poni on tammuska (tämä päätös tuli jo ihan astutuksen alussa) ja mielestäni Ruuti sopii tammalle nimeksi yhtä hyvin kuin orillekin, joten tulin siihen tulokseen (liina on vähän liiankin yleinen nimi shetuille ja suokeille, joten valitsin näistä sen 'omaperäisimmän') : D Hope u like it. // BTW, unikon tulevaisuus on vaakalaudalla. Aikaa tuntuu kuluvan virtuaalihommiin vähän liikaakin ja omalle elämälle olisi hyvä jäädä enemmän aikaa. en nyt sano, että lopettaisin, mutta jos näin joskus tulee käymään, niin hoitajat, saatte hoitsunne tietenkin omiksenne. rankkaa on ollut irl-elämässä lähiaikoina joten älkää välittäkö vähäisestä olemassaolostani. yritän kuitenkin parhaani mukaan pitää vielä paikkaa pystyssä, ei huolta! (:
|
|
|
Post by Sanni on Jun 15, 2009 10:40:53 GMT 2
Todella suloinen poniherra näyttää olevan :> Itse ainakin pidän kovasti tuosta Ruuti-nimestä, voisi jotenkin liittyä myös pikku tamman luonteeseen... Ei, ei, ei. Jos Unikko lopettaa, niin nyyhkis. Unikko on ainut talli, johon itselläni ainakin riittää innostusta. Tallilla on hirveän hyvä ilmapiiri, kaikki uudet hoitajat otetaan heti mukaan joukkoon sekä kaikki ovat muutenkin hirveän ystävällisiä toisilleen. Talli on kokonaan huolella tehty ja upea, kaikki ponitkin ovat todella suloisia. Niin kuin Unikon mottokin oikeastaan kuuluu, kaikkien täällä ei tarvitse olla täydellisiä ja osata kaikkea, vaan kelpaavat sellaisena kuin ovat, kunhan ovat iloisella mielellä liikkeellä. Kiitos Sinille, kun olet tehnyt näin upean tallin ja edistät sen hyvää ilmapiiriä. Eihän Unikko voi tähän lopettaa, juuri kun se on päässyt vauhtiin! Onko jotenkin mahdollista auttaa sinua jossain asioissa esim. täällä foorumilla, niin sinulle jäisi enemmän tuota irl-aikaa? :}
|
|
|
Post by Sini on Jun 15, 2009 11:11:42 GMT 2
Voi kiitos, Sanni! Piristi kummasti (: Olen nyt tässä ajatellut kahden moderaattorin ottamista tänne, että jos ketään innostaisi sellainen homma. Ei siihen paljon työtä vaadittaisi, olisi kiva jos joihinkin kysymyksiin vastailisi ja poistelisi turhia viestejä sieltä täältä (: Kyllä Unikko vielä pystyssä pysyy, en ole lopettamassa toimintaa, varsinkaan nyt kun kävijämäärä kasvaa ja hoitajatkin ovat niin aktiivisia.... : )
Kiitos kaikille avustanne, olette ihan mahtavia (: Mutta ne moderaattorihalukkaat (2kpl), ilmoittautukaas vaikka tänne =)
|
|
|
Post by Sanni on Jun 15, 2009 11:46:12 GMT 2
Itse olisin ainakin halukas auttamaan :> Käyn täällä nykyään päivittäin ja olisi helppoa samalla vastailla tai poistella viestejä.
En nyt tiedä, kuuluuko tämä asia ihan tänne, mutta pidetäänkö leirillä sitä yömaastoa? En viitsisi sotkia tuota leirifoorumia tyhmillä kysymyksilläni. : D
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 15, 2009 14:42:59 GMT 2
Kauhistuin ihan hirmuisesti, mutta onneksi Unikko ei sentään ole lopettamassa. Jos mitenkään vain voin, niin autan mielelläni Sannin tavoin siinä, ettei sinulle jää kaikkea työtä. Moderaattoriksi siis halukas. Olisi tosi kurjaa jos Unikko lopettaisi. Tuskin mistään löytää parempaa virtuaalitallia. Vaikka Unikko on pieni, niin sitäkin pippurisempi <3 Niilosta on tullut todella tärkeä, vaikka virtuaaliponski onkin ja muutenkin, koko talli on aivan huippu. Ja niinkuin Sanni mainitsikin, niin yhteishenki on hyvä. Ketään ei syrjitä, kenenkään taitoja ei arvoida, eikä ketään jätetä yksin. Ja Sini, jos joku muu pyörittäisi Unikkoa, se ei olisi vanha kunnon Unikko, sillä sinä olet saanut siitä sellaisen iloisen ja reippaan paikan, minne on aina hauska tulla <33 Toivottavasti meidän hoitajien avulla ja muutenkin Unikko voi jatkaa vielä pitkään toimintaansa!
|
|
|
Post by Sini on Jun 15, 2009 17:22:21 GMT 2
Aijj, kiitos tosi paljon kumallekin, avusta ja ihan kaikesta ! (: Ihan tuli tippa linssiin, kun näitä tekstejä luin... Mutta jos nyt kerran halukkaita olette auttamaan, niin mikäs siinä! Lisäilen teitä modeiksi tuota pikaa, kiitos ihan hirveesti, en pärjäis ilman teitä <3
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 16, 2009 8:41:22 GMT 2
Eipä mittään, on ihanaa auttaa (: Lakusta vielä tuli mieleen. Kasvattajatallina Seren, hassua, Merlinkin on sieltä. Mutta siis ei kasvattina vaan ihan entisenä asukkaana. Taisivat asua vielä samaan aikaankin siellä, ennen kuin Heidi osti sen ja Merlin muutti tänne. Merkku taitaa siis tuntea Lakun jo...On tämä virtuaalimaailma sitten pieni!
|
|
|
Post by Sini on Jun 16, 2009 8:52:41 GMT 2
Katos vaan, vanhat tutut kohtaavat taas täällä (: Muistakaas, että noihin koulukisoihin voitte osallistua omilla hoitsuilla tai muillakin unikon poneilla, jos haluatte (sitten vasta, kun kutsu löytyy vrl:n kalenterista). (:
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 16, 2009 9:52:04 GMT 2
Näin on (: Tällä hetkellä ei keuheesti hymyilytä, kun olin just kirjottanu pitkän hoitotarinan Merkulle ja sitte mun kissa tulee tohon ja onnistuu painamaan jotain näppäintä silleen et koko tarina katoaa kuin tuhka tuuleen...Aika fiksu kissa ): Niin se tekee aina, ei oo eka kerta.
|
|
wikke
New Member
|
Post by wikke on Jun 16, 2009 19:57:25 GMT 2
Heippa!
Olen Wikke, mua tuskin täällä vielä tunnetaan mutta nyt varmaan tullaan tuntemaan. Käyn Ronetessa,Afroditessa,Jääpuikossa ja kaikenlaisissa tälläissä talleissa. Omistan ponin irl elämässä ja olen 14 vuotias =) Mutta tässä tämmöstä infoa : D
|
|
|
Post by Sanni on Jun 17, 2009 8:40:07 GMT 2
Hei Wikke! Tervetuloa hoitajakaartiimme. Tuut takuuvarmasti viihtymään täällä Unikossa! :}
Tupsu// Meilläki on kissa ja se tunkee ittensä joka paikkaan. Se hyppää monesti tähän tietokoneen näytön eteen purisemaan, etenki jos sillä on kylmä, koska tuo näyttöhän lämpenee vähän :,D Se kisu on aika vilunen, ko talvisin nukkuu monesti takan päälläkin... :>
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 17, 2009 11:33:31 GMT 2
Sanni// Kohtalotoveri (: Sellasii ne kissat on. Saan yleensä nostaa sen kymmenisen kertaa pois näytön edestä ja sitte pärskii kissankarvoja pois ja pyyhkiä niitä näytöstäkin... Mun kissalla tuskin on kylmä, mut raasu on niin seurallinen, et se aina tulee purisemaan, jos lukee lehtee, tekee läksyjä, on koneella... Haluis vaan et sitä rapsuttais, mut ei oo kivaa jos kissa rojahtaa nappiksen päälle ja sotkee kaiken x3 Nii ja tervetulloo Wikke!
|
|
|
Post by Sanni on Jun 17, 2009 15:30:06 GMT 2
Tupsu// Juuh, meidän kisuneiti on lisäksi melko vaativaa sorttia Jos vesi on ollut juomakupissa vähän aikaa ja lämmennyt, se ei enää kelpaa, vaan sitten on päästävä juomaan lavuaarista. Usein, jos pelaamme jotain lautapeliä, kisu tulee ja rojahtaa keskelle pelilautaa tuumaten: "Minulle lisää huomiota!" Kissamme on myös laiska ja viihtyy öisin siskoni tyynyllä ja tulee silloin tällöin minutkin öisin herättämään, kun sen pitää päästä ulos. Minkä ikäinen kissasi on? Meidän kisumme on jo 8-vuotias Menipäs nyt puheenaihe kissoihin, vaikka hevosistahan täällä periaatteessa pitäisi puhua. ;}
|
|