|
Post by Tupsu on Jun 3, 2009 12:55:56 GMT 2
En todellakaan tiedä mistä tämä inspis tuli, mutta tämän piirtelin kun ei ollut muutakaan tekemistä. Kaikasta. Niin miksi ihmeessä Kaikasta?? Sitä en tiedä, se on pikainen inspiraatio piirtää puoliverinen (:
|
|
|
Post by Sini on Jun 3, 2009 14:39:22 GMT 2
APUA! Kiitos Tupsu, aivan ihana piirrustus! Kaikka on muuten siirtynyt nyt omistukseeni, joten se jää pysyvästi asumaan Unikkoon! Kiitos vielä, tosi ihana kuva! Lisään tuon Kaikan sivuille, kun saan ne tehtyä.
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 3, 2009 17:41:59 GMT 2
Eipä mitään, piirtäminen on hauskaa ja oli kiva piirtää jotain sirompaa hevosta, ettei aina niitä poneja (: Varsinkin nyt kesällä kaikki koneellaoloainakin tuntuu hupenevat hoitotarinoihin tai piirtämiseen, mutta eipä se haittaa, molemmat on kivaa, miksipä muuten hoitaisin täällä? Tuo Kaikka-inspis tuli varmaan siitä kun katselin orin sivuja ja mietin, että millaistahan olisi piirtää Kaikka. Ihan hyvinhän tuo tuntui onnistuvan. Niin ja uutta hoitotarinaa pukkaa sekä Niilon, että Merkun päiviksissä, lueskele niitä sitten kun jaksat^^
|
|
|
Post by Sanni on Jun 3, 2009 19:13:42 GMT 2
Huhhuh Tupsu, sää oot ihan huippuahkera ja huolellinen noissa tarinoissa ja kuvissa! Ihastuttava kuva Kaikasta, etenkin suitsistä tykkään hirveästi. Onko teillä muuten piirtopöyät, onko sillä hyvä piirtää? Mulla ei oo, mutta haluaisin hirmusesti. Käsin piirtäminen, skannaaminen ja gimpillä värittäminen ei oo aivan yksinkertasta. Rahat vaan ei taida riittää siihen... Piirtelen kai tässä jossain välissä kuvan Rillasta :} Kannatan ehdottomasti tuota varsa-ajatusta. :>
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 3, 2009 20:09:29 GMT 2
Kiitoksia (: Juu piirtopöydän sain kolme kuukautta sitten ja tähän mennessä yksi elämäni parhaimpia ostoksia <3 Itselläni Aiptek Media Tablet 14000U, joka on osoittautunut tarpeeksi hyväksi minulle. Piirsin tässä tänään vielä yhden kuvan Merlinistä ja sen voi nähdä huomenna ruunan päiväkirjassa.
|
|
|
Post by Sini on Jun 3, 2009 20:22:08 GMT 2
Juu, mulla myös piirtopöytä, sopii ihan hyvin mulle. Aiptek Media Tablet 14000U (oho, sama kun Tupsulla!).
Tupsu, Merlinin kuva ei toimi sen hoitopäikyssä, niin en voinu kommentoida...?
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 4, 2009 6:27:53 GMT 2
No jopas nyt. Mulla toimi ainakin eilen. Mutta vaihdoin kuvan linkiksi, niin toimisikohan nyt?
Musta tuntuu, että kaikilla on tuo kyseinen Aiptekin piirtopöytä (:
|
|
|
Post by Sanni on Jun 4, 2009 8:19:07 GMT 2
Kuinka kalliita teiän piirtopöyät oli? Ja mistä olette ostaneet? Mäkin haluunnnn Ois niin kiva saaja piirrettyä ja väritettyä kunnolla. Aivan mahtava kuva (taas) Tupsu! :> Ponin varusteet piirrettty huolella ja asento on tosi hieno sekä lennokas. Ponin ilmeestä näkee, että se nauttii täysin siemauksin esteen hyppäämisestä ja haluaa heti hypätä lisää esteitä. Ratsastajakin näyttää ihan aidolta. Kuvan tekemiseen on selvästikkin kulunut paljon aikaa.
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 4, 2009 9:51:53 GMT 2
En kyllä kuollaksenikaan muista paljonko maksoi...Alle satasen kuitenkin, ja käytettynä ostettu eli oli noin puolet halvempi kuin täysin uusi. Eikä pienet kulumat haittaa mitään, sillä pöytähän toimii silti. Eli kannattaa ostaa käytetty esim. huutonetistä tai muusta vastaavasta. Lisäksi mun piirtopöydän mukana tuli Photoshop 5.0, joka myös on erittäin tarpeellinen. Photoshopithan maksaa tosi paljon kun ne lataa netistä, mutta tässä pakettina ostettuna piirtopöytä + photoshop 5.0 oli tosi edullinen, paitsi etten muista sitä hintaa vieläkään (: Muistan vain että vanhemmat ihmetteli miten halpana käytetyn piirtopöydän saakaan. Piirtelen siis Photoshop 5.0:lla, miten te? Gimpillä, paintillä, photofiltrellä, muilla photoshopin versioilla, vai...? Tänä aamuna piirsin taas vaihteeksi käsin ihan paperille ja skannasin, mutten alkanut muokkaamaan mitään enää koneella. Ihan suloinen kuva tuli tarhakaveruksista, Merkusta ja Niilosta. Mutta jälki ei skannattuna ole minun mielestä yhtään niin hyvää, kuin koneella piirrettynä. No menköön.
|
|
|
Post by Sini on Jun 4, 2009 10:57:53 GMT 2
Itse ostin verkkokaupasta, maksoi n. satasen (http://www.verkkokauppa.com). Tuolta saa myös muita aika edullisia piirtiksiä, tosin tätä Aiptekia suosittelen muillekin. Ohjelmana mulla on Photoshop Elements, tuli piirtopöydän mukana. Ihan kätevä ja helppo käyttää, suosittelen (:
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 5, 2009 12:04:15 GMT 2
merliinipouni.webs.com/tallikaytava.jpgHehhee, Sini varmaan miettii, että miksi on ottanut minut hoitajaksi, kun minä vaan piirtelen hullun lailla näitä kuvia (: Kuvia Niilosta, kuvia Merkusta, kuvia Kaikasta, kuvia muista poneista, kuvia jopa tallikäytävästä?? Alun perin olin tarkoittanut tämänkin kuvan ihan vaan omaksi iloksi, mutta linkitin, koska tästä tulikin Unikon tallikäytävä ja karsinoista kurkkii Pirre ja Anssi. Iloinen tunnelma ainakin, jos ei muuten niin onnistunut. - Tupsu-himopiirtäjä
|
|
|
Post by Sanni on Jun 5, 2009 15:59:42 GMT 2
Itse käytän gimppiä kuvien värittämiseen, piirrän ne käsin. Hmm, jos löytäisin jostain käytetyn piirtopöydän tai sitten toivon vaikka joululahjaksi. Tosin jouluun on vielä hirmuisesti aikaa... Kiva ja aidontuntuinen kuva tallista. Voin jo kuulla hevosten iloisen hörinän... Itse ainakin olisin huippuiloinen, jos tallillani olisi noin ahkera ja osaava hoitaja, kuin sinä Tupsu :}
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 7, 2009 19:30:35 GMT 2
Jupiiii, Unikon jengi sen kun kasvaa <3 Tervetuloa mukaan munkin puolesta, eihän tässä kohta pysy perässä, kuka hoitaa ketäkin (:
|
|
|
Post by Sanni on Jun 7, 2009 19:36:12 GMT 2
Juu, kiva kun kohta kaikilla ponskeilla on omat hoitajat. Ja saatetaan saaja leirillekki enemmän ko kolme osallistujaa Tupsu, tuo piirtämishimo taitaa olla tarttuvaa... Nyt mullaki on semmonen olo, että pakko piirtää koko ajan. Ostetaan kai siskon kans piirtopöytä puoliks. Jes! ^^
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 7, 2009 19:52:57 GMT 2
Hahhaa, tosiaan (:
Onnee siitä piirtopöydästä, toivottavasti tulee tarpeeseen. Mulla ainakin tuli!<3
|
|