|
Post by Sini on May 30, 2009 20:09:33 GMT 2
Tupsu, asia okei, ei haittaa mitään! (= Tauko on nyt sitten ohi, ja ensimmäinen leiri on suunnitteilla! Ehdotuksia ja toiveita otetaan ilomielin vastaan.
|
|
|
Post by Tupsu on May 31, 2009 15:17:50 GMT 2
Joo hyvä, mutta nyt käsi onkin jo kunnossa ja taas yksi kuva on valmis ( miksi ihmeessä taas kuva??) No mutta vastailetko kuitenkin edelliseen tarinaankin (: Leirille olen tosiaankin tulossa, jos sellainen on kerran suunnitteilla. Esteleiri tai maastoesteleiri voisi olla kiva.
|
|
|
Post by Sini on Jun 2, 2009 11:21:27 GMT 2
Jes, enään kolmelle ponille puuttuu hoitaja (Sophien lopetettua Pirren hoitaminen). Taidankin tästä vähän päivitellä sivuja, lisäillä Sannin tiedot ja piirrellä illemmalla varmaan pari kuvaa.
KESÄLEIRI on nyt ilmestynyt! Osallistukaa ihmeessä, kaikki halukkaat. Jos jotain kysyttävää leiristä, niin kysykää rohkeasti vain. Oon tässä miettinyt, että pitäisköhän siirtää sitä leiriä jo tähän kesäkuun puolelle? Niin, että se olisi 22.-26.6. ja sitten heinä- tai elokuulle tulisi toinen leiri. Mielipiteitä!
Hyvää kesälomaa kaikille, älkää ottako lomalla mitään paineita ponien hoitamisesta, vaan hoidatte silloin kun ehditte. : )
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 2, 2009 11:29:42 GMT 2
Älä pliis siirrä sitä leiriä ainakaan 22.-26.6, oon sillon IRL ratsastusleirillä. Ja ois kiva olla sillon paikalla kun leiri pidetään..
Minä ainakin ehdin nyt lomalla hoidella paljon useammin kuin arkena, ei oo mitään läksyjä eikä kokeitakaan. Uskomaton vapaus (:
|
|
|
Post by Sini on Jun 2, 2009 11:47:35 GMT 2
Ok, leiri pidetään siis heinäkuussa! (:
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 2, 2009 14:36:09 GMT 2
Sellaista asiaa tälläkertaa, että Merlinin tiedoissa on pieni virhe. Nimittäin poni on nf-r. eikä fwb.o. (: On varmaan tullut vahingossa kun Kaikka on fwb.ori. Eipä tuo mitään haittaa, mutta korjaa kun ehdit niin poni saa oikean rodun.
|
|
|
Post by Sini on Jun 2, 2009 18:39:54 GMT 2
Ohops, virhe tuli kun laitoin vahingossa nuo Kaikan tiedot siihen. Korjaan asian, kiitti kun huomautit!
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 2, 2009 20:12:37 GMT 2
Hii, taas mulla on jotain huomautettavaa. Tuntuu että kokoaika valitan jostain tai huomauttelen pikkuvirheistä, mutta pakko sanoa. Sinulta taisi jäädä yksi Niilohoitotarina välistä kommentoimatta. Eli se ekan sivun viimeinen tarina on jäänyt ilman kommenttia, mutta tokan sivun kahdessa viestissä on kyllä palautteet. Sitten kun on aikaa, niin voit varmaan kommentoida siitäkin (:
|
|
|
Post by Sini on Jun 2, 2009 20:20:45 GMT 2
Joo, huomasin sen vasta äsken. Kommentoinkin jo kaikkiin tarinoihin nyt yhdellä kerralla, huh kun on raskasta puuhaa! : D
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 2, 2009 20:25:56 GMT 2
Sun kommenttejakin on kiva lukea, kun kehut tosi paljon tarinoita ja kuvia, etkä takerru pikkujuttuihin ja ala valittaa jos joku on mennyt vähän pieleen. Muutenkin pisteet Sinille iloisesta asenteesta ja positiivisestä olemuksesta!
|
|
|
Post by Sini on Jun 2, 2009 20:31:11 GMT 2
Hih, kiitti Tupsu! Musta aina välillä tuntuu, että kommentit kuulostaa tylsiltä eikä kukaan edes lue niitä... KOULUTUNTI 9. päivä kesäkuuta, osallistukaa jos haluatte tuntea kipua pohkeissa, käsivarsissa, takapuolessa, reisissä ja niissä lihaksissa joita et edes kuvitellut omistavasi... muahaa!
|
|
|
Post by Sanni on Jun 2, 2009 21:23:53 GMT 2
Moips vaan, määkin kirjustan tänne Oikeasti, Sinin kommentit ovat tosi kivoja: rakentavia ja kannustavia! Koko tallilla on muutenkin aivan ihanan rento meininki, mikä johtunee aika suuresti tuosta pääjehusta Hmm, harkitsen tuota leirille osallistumista Niin, ja viitsisitkö Sini sitten jossain vaiheessa lisätä Rillan sivulle tuohon "hoitaja" kohtaan nimeni?
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 3, 2009 7:26:48 GMT 2
Mahtavaa, että Rillakin sai hoitajan! Onhan se aina kivempi että tänne tulee uusia tyyppejä, että saadaan vähän monipuolisuutta tallin toimintaan. Ja ilmapiiri, huh se on parasta Unikossa. Ainakin minä sillon kun aloitin hoitamisen, tunsin itseni tervetulleeksi. ( : Ehkä mainostuksen avulla Unikko saisi vielä lisää kävijöitä, joista joku ehkä haluaisi alkaa hoitaa? Se Niilon ja Rillan varsa nyt oli vaan vitsi minkä heitin tarinassani, mutta miksipä ei. Siinähän on shetuori ja shetutamma joiden varsasta tulisi varmasti suloinen otus (ja karkaileva, ja riiviömäinen). Pitääkin käydä osallistumassa koulurääkkitunnille, ja varata juomapullo mukaaan^^
|
|
|
Post by Sini on Jun 3, 2009 11:13:17 GMT 2
Te ootte ihania <3 Kiitos, tuntuu tosi mukavalta kun tekin viihdytte täällä. Sanni, lisään Rillan sivuille sut hoitajaksi vielä tämän päivän puolella! Hyvä kun ilmoitit, mä ihan unohdin (:
Rillan ja Niilon varsa... Riiviö, pukkikone, laiskimus, söpöliini, nappisilmä, varmaan harmahtava, läsipää, karkaileva, hoitajien kiusaaja, päivän piristäjä... Taitaa olla kuulkaa kesävarsan paikka, ihan innostuin tästä ajatuksesta. Saataisiin vähän uutta verta talliin ja hoitajille jotain kiinniotettavaa : D
Mitäs mieltä olette? Itelläni kauhea vauvakuume 8''D
t. Sinipääjehu
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 3, 2009 11:24:24 GMT 2
Hahaha, se oli vaan vitsi, mutta ilmeisen hyvä vitsi oli jos Sini kerran innostu siitä noin kovasti^^ Olishan se aika söpöä, kesää piristämään ja kukapa ei haluaisi pikkurillaa tai pikkuniiloa tallille <3 Kannatetaan (:
|
|