|
Post by Sini on Apr 20, 2009 11:07:04 GMT 2
Jokainen voi kertoa täällä päivänsä tapahumista ja aihe on täysin vapaa! Kunhan vain muistetaan pitää topa puhtaana, eli älkää lähetelkö pelkkiä yhden sanan viestejä, esim "ok", yms. =)
|
|
|
Post by Sophie on Apr 23, 2009 11:54:13 GMT 2
Haah! *naurahduksen jälkeen suuri haukotus* Kuka väsäs äsken noin tunnin Pirrelle tarinaa, mistä EI edes tullut pitkä, hauska tai mitenkään kiva? En suostu ottamaan siitä vastuuta! Mä oon ollu nyt 7 päivää kipeenä. Viime viikon perjantaista lähtien Ainakin on aikaa noille - *vilkaisu talliin päin* - karvakorville. Ja [shadow=red,left,300]Sini[/shadow], jos viitsit todellakin laittaa henkilöt-sivulle, että olen 13..? Sillä url-maailmassa asiat ovat toisin (: Moro, :; Sophie ;:
|
|
|
Post by Heidi on Apr 23, 2009 14:10:04 GMT 2
Täällä minä taas! : ) Koulussa meillä joku outo tanssiesitys mis vaan pyöritellään lanteita ja mennään v- askelii. Ja sit me viel joudutaa esittää se jossai kevätmarkkinoil : )
No joo, kiva kun tänne joku uuskin tyyppi saatiin : D Ei mulla sitten muuta sanottavaa ollutkaan. Hyvää kevättä kaikille!
Terv. Heidi
|
|
|
Post by Tupsu on May 4, 2009 20:21:37 GMT 2
Minä siis aloitin Niilon hoitamisen, eli jos Sini viitsit lisätä minut hoitajat-sivulle ja käydä lukemassa ensimmäisen hoitotarinan Piirtelin tänään illalla vielä yhden kuvan Niilosta koneella, taidan laittaa sen huomenna tonne Niilon hoitokirjaan. ♥: Tupsu
|
|
|
Post by Sini on May 5, 2009 16:13:37 GMT 2
Moikka!
Ihanaa, enää puuttuu kolmelta ponilta hoitajat! (: Tupsu, ihana ensimmäinen hoitotarina! Lisäsin sun hoitajiin ja Niilon sivuille ja lueskelin vähän päiviksiä. Olis kiva saada pidettyä joku tunti tai valmennus täällä nyt kun on innokkaita osallistujiakin. Toiveita? (:
- Sini
|
|
|
Post by Tupsu on May 5, 2009 17:25:14 GMT 2
Mää voisin osallistua jossain vaiheessa jollekkin estetunnille Niilolla, kun se niin tykkää esteistä Olis kiva, jos tänne Unikkoon tulis jotain seurakisoja tai kisoja hoitajille yms. muuta mukavaa toimintaa. ~ Tupsu
|
|
|
Post by Sini on May 5, 2009 17:57:05 GMT 2
Juu, tällä hetkellä ainakin on yhdet pikkukisat suunnittelilla, ilmoitusta on tulossa ihan lähiaikoina! (: Ja erilaisia tunteja ja valmennuksia on nyt kehitteillä. Kiva kun löytyy innostusta näille : )
|
|
|
Post by Tupsu on May 5, 2009 20:31:28 GMT 2
Osallistuin sitte tohon 10.5 estetunnille heti kun huomasin. Niilolla tietysti. Kisoihinkin voisin Niiloa toivoa. Katotaan jaksanko piirtää tänään toisenkin kuvan Niilosta, tälläkertaa ratsastuksesta (:
|
|
|
Post by Heidi on May 7, 2009 9:20:37 GMT 2
Minäkin onne estetunnille nyt muistin ilmottautua. Joo, tänään kiva päivä kun vasta puol neljäks kouluun, kun on markkinat, joten periaatteessa vapaapäivä BD Jätskiä myydän markkinoilla ja aurinko paistaa, joten taitaa mennä hyvin kaupaks. Me joudutaan esittää siel semonen tyhmä tanssi jos meil on meijän oma ekemät vaatteet pääl : ) Hoitelin tossa äsken Perttuliini ja aika vauhdikas tarina tuli BD
Joo, mut taidan täst lähtee vähän ulos, joten Adios!
♥ Heidi - idieH
|
|
|
Post by Tupsu on May 9, 2009 6:56:55 GMT 2
Ihana toi uus ulkoasu! Tää uus leveempi versio on kyllä parempi ku edellinen kapee, vaikka sekin oli hieno <3 Jee, ois ihanaa jos Sini tekis musta ja Niilosta kuvan, ku itse olen surkea piirtämään ihmisiä. Varmaan sekin innostaa hoitamaan ahkerasti, että henkilökunta on niin ystävällistä ja Sini kommentoi tarinoita rakentavasti, eikä niin kuin muutamilla talleilla, joissa tarinan pituus ratkaisee ja vaikka yrittää kirjoittaa mahdollisimman kuvailevan ja pitkän tarinan, niin kommentti on suunnilleen sitä luokkaa, että pystyisit parempaankin, yritä tehdä tarinasta pidempi. Se ei todellakaan kannusta hoitamaan. Mutta täällä Unikossa asiat on onneksi toisin! Kiitos tästä ihanasta tallista <333
|
|
|
Post by Sini on May 9, 2009 14:37:27 GMT 2
Huuh, vihdoinkin sain Tupsun ja Niilon kuvan valmiiksi! Koetin tällä kertaa vähän erilaista tekniikkaa ja mielestäni tuli ihan nätti (: Tupsu, kiitos! Ihana kuulla että tykkäät myös uudesta ulkoasusta.
Kiitos vielä kaikille hoitajille, en tiedä mitä tekisin ilman teitä! Unikko ei olisi mitään ilman ahkeria jokapaikan höyliä niin kuin te <3 Yritän piirtää lähiaikoina myös Sophiesta ja Heidistä kuvat, viikonloppuna kun on enemmän aikaa (:
|
|
|
Post by Tupsu on May 10, 2009 17:42:16 GMT 2
Kiitos vielä kerran ihanasta kuvasta Sini! <3 Tykkään tosi paljon.
|
|
|
Post by Tupsu on May 21, 2009 5:47:13 GMT 2
Hei tuli vaan mieleen (minä ja minun mahtavat ideat), että Unikon monipuolistamiseksi olisi kiva jos henkilöt-sivulle laitettaisiin kuvat hoitajista ja henkilökunnasta. Esim. minusta, Heidistä ja Sophiestahan on ainakin ratsastuskuvat hoitsuillamme, joten niistähän voisi paintilla yms. muulla kuvankäsittelyohjelmalla leikata pelkästään ihmisen kasvot (: Se oli vaan ehdotus^^ Niin ja sitten, tuuleeko Unikkoon vielä tänä kesänä leirejä?
|
|
|
Post by Sini on May 21, 2009 20:02:39 GMT 2
Tupsu, juu, kuvia olen lisäilemässä sivuille tauon jälkeen, kiitos hyvästä ideasta! (: Unikkoon pitäisi tulla täksi kesäksi ainakin yksi leiri, onkos jotain toiveita tai ehdotuksia? (:
P.S. Hyvää kesäloman alkua kaikille jo näin etukäteen! : )
|
|
|
Post by Tupsu on May 23, 2009 9:30:24 GMT 2
Ei kai haittaa jos en pariin päivää pysty ehkä hoitaa Niiloo? Kävi pieni onnettomuus ja käsi on muutaman päivän siteessä, oikee käsi vielä (: Et varmaan ehdi Sini vastaamaan, jos oot siellä lomalla, mutta ilmotin syyn miksen pääse varmaan pariin päivään hoitamaan. Pystyn periaatteessa kirjottaa ihan hyvin, mut ei oo järkevää rasittaa kättä turhaan. Ehdin varmaan takas hoitamaan Niiloa, ennenkun palaat tauolta, mutta ilmoitin vaan^^
|
|