|
Post by Sini on Jun 8, 2009 11:04:10 GMT 2
Jeesh, enään kahdelle ponille hoitaja, sitten alkaakin talli pursua porukkaa : D Sannille onnittelut piirtopöydästä. Tupsu, sähän piirrät hullun lailla! Ja jokainen kuva näyttää siltä, että niihin on käytetty varmaan koko päivä aikaa piirtämiseen, herraisä miten sie jaksat : DDD Mut teidän piirrustuksia on kyl ihana kattella, kiva vaan kun porukalla riittää intoa!
Ilmoittelen vielä, että viikonloppuisin mua ei ehkä netissä paljon näe, sillä olen yleensä mökillä nämä kesäviikonloput. Hoitaa yms. saa tietty normaalisti ja kommentit tulevat aikanaan ( :
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 8, 2009 13:26:53 GMT 2
Ei niihin kuviin sentään koko päivää mene, sellanen 3/4 tuntii yleensä, mutta nyt kun vanhemmat on lomalla, niin saattaa olla, että saan kuulla ainaista valitusta siitä, etten saa istua kokoa päivää koneella^^
|
|
|
Post by Sini on Jun 8, 2009 15:22:24 GMT 2
HAHAA, ihana allekirjotus, Tupsu ; DDD
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 8, 2009 16:07:41 GMT 2
Joo (: Sain inspiraation kommentistasi. Ja niinhän se on, Niilo on aina aiheuttamassa tuhoa ja rikostoverina Merlin x3
|
|
|
Post by Sanni on Jun 9, 2009 8:28:38 GMT 2
Jee, nyt oon sitte virallisesti 14-vuotta. oikea synttäripäivä tänään. Saattaa kestää hetki mun hoidossa, ko kirjotin semmosen pitkän tarinan wordsilla (jota olin vähä alottannu aikasemmin) Sitte painoin (en tajua miten!!!) vahingossa, että ei talleneta muutoksia ja sitte sinne humpsahti parin sivun tekstit. Siitä olis tullu tosi pitkä, joku kolmesivunen tarina, mutta nyt siinä on sitte jäljellä alle sivu... Katotaan nytte, jaksanko yrittää heti uuestaan, vai joskus myöhemmin... :/
|
|
|
Post by Sini on Jun 9, 2009 11:42:33 GMT 2
Paljon onnea Sannille, synttärisankarille! Ootkos jotain lahjoja saanut? Kävin nyt synttäreittesi kunniaksi heti kommentoimaankin ihan älyttömän pitkän tarinasi.
Tuntitarina saattaa ehkä myöhästyä hieman, katsotaan nyt jaksanko väsäillä sen loppuun tänään.
Muistutan vielä, että huomenna 10. päivä tapahtuu Rillan astutus Niilolla pikkutarhassa. Hoitajat saavat tietty olla mukana, jos vain haluavat (:
|
|
|
Post by Sanni on Jun 9, 2009 20:18:37 GMT 2
Kiitti :> Noh, mulle maksettiin ratsastusleiri loppuun, ko olis oikeesti pitänny maksaa ite. Tai oon maksannu jo varausmaksun, mutta muut maksut äiti ja isi sitten hoitelee...
Käynkin katsomassa pian kommenttisi, niitä on aina kiva lukea :}
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 11, 2009 12:53:31 GMT 2
Huh miten ihanaa olla taas kotona! Pari päivää poissa koneelta ja tallilta nii heti tapahtuu kaikkee hauskaa. Tännekki on tulossa uus poni. Onnneee Sannille vähän myöhästyneesti! Yritin matkalla kurkkia iskän kännykästä nettä ja Unikon uusimpia tapahtumia, vaan eipä onnistunut kun puhelin on älyttömän hidas. Jos en tänään ehdi hoitaa Niiloa niin huomenna sitten ainakin.
|
|
|
Post by Sini on Jun 11, 2009 15:28:58 GMT 2
Tupsu, juuh, terppatulloo takaisin vaan! (: Onkos teillä muuten mitään hyviä nimiehdotuksia varsalle? Voisi ehkä jotenkin perustua Rillan tai Niilon nimeen ja etuliitteeksi tulee Unikon.
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 12, 2009 8:37:32 GMT 2
Tuleeko varsasta tamma vai ori? Mun nimenkeksintätaidot tunnetaan...joten empä taida tästä ainakaan vielä alkaa ehdottelemaan mitään umpityhmiä keksintöjä (:
|
|
|
Post by Sini on Jun 12, 2009 11:24:01 GMT 2
Tamma vai ori - tämä pysyy yllätyksenä : D Koetin pähkäillä vähän nimiehdotuksia, plaah: Unikon Tähtis Unikon Ruuti Unikon Viuhti Unikon Kelmi
Ahhaahaa oon niin mahtava keksii nimiä : DDD
|
|
|
Post by Tupsu on Jun 12, 2009 11:41:36 GMT 2
Unikon Kelmi on noista ehkä paras nimiehdotus. Viuhti on niin yleinen shetunimi, että sen takia ei ehkä sitä.
Unikon Albert "Pertti" (ori), no ehkä ei Perttiä kun on Perttukin... Unikon Vilivonks (tamma/ori), miks ihmeessä mä edes yritän keksii näitä?? Unikon Velmu (ori) Unikon Viola (tamma) Muuta ei nyt tule mieleen...
|
|
|
Post by Sini on Jun 12, 2009 11:55:02 GMT 2
Itekin tykkäsin tuosta Kelmistä eniten (: Velmu ja Vilivonks oli noista suosikkini! <3 Täytyy vielä kattoa, mikä noista sitten valitaan... : )
|
|
|
Post by Sanni on Jun 12, 2009 17:38:39 GMT 2
Mä tykkään tosta Ruudista :> Yritän keksiä itekki jotain...
Unikon Rehti Unikon Nella Unikon Liina Unikon Ringette "Nette, Netta (?)"
Joo-o, en keksi mitään järkevämpiä.
|
|
|
Post by Sini on Jun 13, 2009 12:07:03 GMT 2
Olen valikoinut omasta mielestäni nimien parhaimmistoa, joten näistä pitäisi päättää sopivin:
Unikon Liina Unikon Ruuti Unikon Velmu Unikon Kelmi
^^ Näistä nimistä tykkäsin ehkä eniten (;
|
|